I – II gimnazijos klasių mokinių kelionė į Vokietija

Ankstų birželio 2 dienos rytą išvykome iš Lietuvos.

Kelionė per Lenkiją neprailgo, nes sustojome aplankyti vieną seniausių vakarinės Lenkijos miestą prie Vartos upės – Poznanę. Susipažinome su miesto istorija paklaidžiojome jaukiomis senamiesčio gatvelėmis. Antrą kelionės dieną vykome į Berlyną– miestą, kupiną istorijos ženklų ir pėdsakų. Joks kitas miestas Vokietijoje nėra toks turtingas paminklais ir muziejais, tad aplankyti Berlyną yra būtina. Po Berlyną daug vaikščiojome pėsčiomis, važiavome autobusu. Grožėjomės televizijos bokštu, Aleksandro aikšte, Berlyno katedra, Muziejų sala, Brandenburgo vartai, Reichstagu, Pergalės kolona, kaizerio Vilhelmo atminimo bažnyčia. Naujasis Berlyno centras – Potsdamo aikštė. Aplankėme vieną geriausių Europoje Berlyno zoologijos sodą.

Po Nakvynės viešbutyje – Hanoveryje atvykome į Heidės parką. HEIDĖS PARKAS – tai didžiausias šiaurės Vokietijos pramogų parkas: plotas 850 000 m². tai – populiariausias Vokietijos pramogų parkas. Čia didžiausi Europoje mediniai kalneliai, nuo kurių skriesite 120 km/val. greičiu, dykumų ralis, bobslėjaus trasa, amerikietiškų kalnelių kilpos. Vokiečių pasakų gatvė, pirmykščių žmonių pasaulis, raftingsa Bavarijos upėmis. Heidės parkas priverčia nugalėti baimes ir kompleksus, kosminiu greičiu išmuša tave iš kasdienybės. Visi iš kelionės grįžo kupini nuostabių įspūdžių.

Ši kelionė buvo nuostabus vasaros atostogų startas.

I –II gimnazijos klasių keliautojai ir jų vadovės